OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

I vores FAQ kan du få svar dine spørgsmål om BuildMate. Vi har samlet de mest stillede spørgsmål og svar i denne oversigt, så du kan få hurtig og korrekt hjælp. 

Hvis du ikke kan finde et passende svar på  netop dine spørgsmål her, eller hvis du bare gerne vil høre mere, er du velkommen til at kontakte os. Vores telefoner er åbne alle ugens hverdage mellem 24/7. Du er også velkommen til at sende en mail. Vi bestræber os på at besvare på alle henvendelser hurtigst muligt og senest inden for 2 hverdage.

MEST STILLEDE SPØRGSMÅL

BuildMate er et digitalt projektstyringsværktøj. Appen henvender sig til alle små- og mellemstore virksomheder i byggeriet. BuildMate indeholder alle de funktioner du har brug for.

Du kan styre dine medarbejders kalender, oprette projekter og underprojekter, samarbejde med flere aktører på større projekter, skrive direkte med kunden i en indbygget chatfunktion og meget mere.

Appen henvender sig til alle virksomheder, der arbejder i byggeriet.

Om du er en 5-mands malervirksomhed eller en entreprenør med 100+ ansatte, kan BuildMate bruges som dit primære projektstyringsværktøj.

BuildMate er for alle virksomheder, der arbejder i byggeriet. 

Dog anbefaler vi at virksomheder har mindst 5 medarbejdere, så I kan få det optimale ud af appen.

Appen løser de problemer der opstår, når information skal deles på tværs af håndværkere, virksomhedsledere, samarbejdspartnere og kunder. Derfor giver det også mening for mindre virksomheder, at bruge BuildMate som et fast projektstyringsværktøj.

Læs mere om BuildMates funktioner her.

Når du først har købt abonnementer, der passer til din virksomheds størrelse, kan du oprette dine medarbejdere i systemet og så får de en automatisk besked med brugernavn og kode.

Alt de selv skal gøre, er at downloade appen fra Apples app store eller Google Play-butikken og logge ind med deres personlige koder, og så er de klar til at bruge BuildMate i arbejdet.

Dashboardet er til dig der står for den overordnede drift af virksomheden i dagligdagen. Det er her du kan tilføje medarbejdere og kunder, oprette projekter, følge virksomhedens arbejde og meget mere.

Som ejer får du ved køb af abonnement en velkomstmail med dine personlige log-in oplysninger. Så snart du er logget ind, vil du kunne se en oversigt over de forskellige features og begynde at oprette dine medarbejdere. Når medarbejderne er oprettet kan du påtage dig arbejdsopgaver, hvor BuildMate bliver dit primære projektstyringsværktøj.

Alt du skal gøre for at dine kunder kan få adgang til appen er at tilføje dem i systemet og få dem til at downloade BuildMate appen fra deres App Store eller Play Butik. Så får de automatisk en mail med log-in oplysninger. 

Husk det er gratis for dine kunder at bruge appen.

Det korte svar er ja!

BuildMate er et projektstyringsværktøj, der skal gøre det nemmere for både dig, dine medarbejder og dine kunder at følge med i jeres arbejde. Derfor er BuildMate appen et gratis supplement til jeres kunder, hvor de kan få det store overblik over deres projekt.

Du kan tilføje så mange kunder du vil, lige meget hvilket abonnement du har tilkøbt.

BuildMate repræsenterer hvad appens hovedformål er, nemlig at hjælpe og assistere virksomheder i byggeriet med deres arbejdsprocesser.

Vores Mates er vores identitet. Vi er her for at hjælpe jer med at opnå de bedste resultater.

VIL DU GERNE VIDE MERE?

Har vi vakt din interesse og vil du gerne høre mere om BuildMate? Så kan du hoppe ind på vores Om BuildMate side, og læse alt fra hvordan BuildMate blev til hvem vores samarbejdspartnere er.

Du er ogå velkommen til at tage kontakt til en Mate. Vi sidder klar til at svare på alle dine spørgsmål.

PRØV BUILDMATE GRATIS!

Book et møde med en BuildMate ekspert i dag og prøv på egen hånd, hvordan appen kan øge effektiviteten og kundetilfredsheden.